blank

Attıkları Çöplerden Tespit Edildiler

Attıkları Çöplerden Tespit Edildiler
Yayınlama: 19.10.2024
A+
A-

Bodrum’da zabıta ekipleri, yaptıkları denetim ve uygulamada yol kenarına atılan çöplerden iki otobüs firmasını tespit ederek cezai işlem uyguladı

Arena Bodrum Haber – Bodrum Belediyesi Zabıta Müdürlüğü Trafik Zabıta ekipleri, Yalı Çiftlik – Bodrum yolu üzerinde yaptıkları denetimde, yol kenarındaki ormanlık alana atılan çöpleri incelemeye aldı. Bilet, tek kullanımlık içecek ve yolcu listesi gibi atıklardan iki otobüs firmasını tespit eden zabıta ekipleri ilgili firmalara cezai işlem uyguladı.

attiklari coplerden tespit edildiler 2Konacık Sanayi Sitesi çevresinde ise çevreye gelişigüzel hafriyat atıldığını gören ekipler, firmayı tespit ederek Bodrum Belediyesi Zabıta Uygulama Yönetmeliği kapsamında gerekli işlemleri yaptı.

Bodrum Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, 2024 yılı içerisinde çevreyi kirletmekten 446 şahıs, işletme ve firmaya toplam 4 milyon 435 bin 932 Türk Lirası cezai işlem uyguladı.

REKLAM ALANI
Arena Haber, Bodrum haber gündemine yön veren son dakika gelişmelerini, yerel olayları, bölgesel başlıkları ve kamuoyunu ilgilendiren önemli konuları güvenilir, tarafsız ve kurumsal habercilik anlayışıyla okuyuculara sunan editör hesabıdır. Bodrum ve çevresinde yaşanan gelişmeleri yakından takip eden Arena Haber, güncel, doğru ve etkili içerikleriyle yerel haberciliğe katkı sağlar. Bodrum'un Güncel, İlkeli ve Güvenilir Haber Sitesi...
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.