blank

Gazete ofisleri dezenfekte edildi…

Gazete ofisleri dezenfekte edildi…
Yayınlama: 26.03.2020
A+
A-

Muğla Büyükşehir Belediyesi sağlık ekipleri Muğla’da ki yerel gazeteleri koronavirüs salgınına karşı dezenfekte etti.

Çin ve Avrupa’nın ardından Türkiye’de de yayılmayan başlayan Korona virüs salgınına karşı Muğla il genelinde dezenfekte çalışmaları devam ediyor. Muğla Büyükşehir Belediyesi otogarlar, toplu ulaşım araçları, taksiler, ödeme noktalarının ardından Muğla’da bulunan gazetelerin ve cemiyetlerin bürolarını da dezenfekte etti. Yapılan bu uygulamadan memnun kalan gazeteciler “Sağlık ve emniyet çalışanları gibi biz gazetecilerde risk altındayız. Muğla Büyükşehir Belediyesi’ne böyle bir uygulama yaptığı için teşekkür ederiz” dediler.

hamle gazetesi 1

Başkan Gürün; “Bu süreci hep birlikte aşacağız ve umutlu yarınlara kol kola yürüyeceğiz.”

Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Osman Gürün “Dünya ve ülkemiz çok hassas ve zor bir dönemden geçiyor. Herkesin bireysel mücadelesi ile aşabileceğimiz bir sorunla karşı karşıyayız. Koronavirüse karşı en başta sağlık çalışanlarımız olmak üzere emniyet görevlilerimiz, belediye çalışanlarımız ve vatandaşlarımıza doğru bilgiye ulaştırmak için gece gündüz çalışan basın emekçilerimiz de risk grubu içerisinde. Muğlamızda basın emekçilerimizin gazetelerinde, bürolarında da ekiplerimiz tarafından dezenfekte çalışmaları yapıldı. Bu süreci hep birlikte aşacağız ve umutlu yarınlara kol kola yürüyeceğiz.” dedi.

hamle gazetesi 3

REKLAM ALANI
Arena Haber, Bodrum haber gündemine yön veren son dakika gelişmelerini, yerel olayları, bölgesel başlıkları ve kamuoyunu ilgilendiren önemli konuları güvenilir, tarafsız ve kurumsal habercilik anlayışıyla okuyuculara sunan editör hesabıdır. Bodrum ve çevresinde yaşanan gelişmeleri yakından takip eden Arena Haber, güncel, doğru ve etkili içerikleriyle yerel haberciliğe katkı sağlar. Bodrum'un Güncel, İlkeli ve Güvenilir Haber Sitesi...
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.