Yaşam serüveni içinde insanların sergiledikleri kişisel performanslarını, bir bardağın içerisinde bulunan suya benzeterek değerlendirmeyi 40’lı yaşlarda huy edindim. Günün, ayın, yılın, ömrün sonunda hepimizin az yada çok dolu bir bardağı oluşuyor.. Bu bakış açısı; önce kendimi, sonra etkileştiğim insanları bilmeden bir manipülasyona maruz bırakmamı, yada bir başkasının manipülasyonuna maruz kalmamı...