Bodrum, 29°C
açık

Arena Bodrum Haber – Vatandaşlarla ve sandık görevlileriyle tek tek tokalaşan Valimiz Sayın Dr. İdris Akbıyık, görevlerinde kolaylıklar diledi.
Oy kullanma işleminden sonra basın mensuplarına açıklama yapan Vali Akbıyık, “Seçimler ülkemize hayırlı olsun. Seçimler, Muğla’da huzur ve güven içerisinde geçiyor. Propaganda sürecinde gayet keyifli, demokratik, hoşgörülü bir süreç geçirildi. İnşallah bugün de aynı duyarlılıkta Muğla halkına yakışır demokratik, vatandaşın iradesinin en iyi şekilde yansıdığı bir seçim olur.” dedi.