blank

Deniz Dibi Temizliği Gümüşlük’te Devam Etti

Deniz Dibi Temizliği Gümüşlük’te Devam Etti
Yayınlama: 24.06.2026
A+
A-

Bodrum Belediyesi tarafından denizlerin korunmasına dikkat çekmek amacıyla sürdürülen, Deniz Dibi Temizliği Bodrum’un Gümüşlük Mahallesinde gerçekleştirildi.

ARENA HABER – 12 yıldır “Denize En Çok Mavi Yakışır” sloganıyla düzenlenen ve her hafta farklı bir mahallede gerçekleştirilen deniz dibi temizliğinin bu haftaki etabı Gümüşlük’te yapıldı. Etkinliğe Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci’yi temsilen Meclis Üyeleri Candan Topdemir ile İlknur Ülküm Seferoğlu, belediye personeli, gönüllüler ve vatandaşlar katıldı.

gumusluk1Deniz Dibi Temizliği etkinliği kapsamında belediye personelinden oluşan gönüllü dalış ekibi ve Green Rangers gönülllü dalış ekibi tarafından Gümüşlük koyunda deniz dibi temizliği yapıldı. Yürütülen çalışmalarda denizden yaklaşık 250 kilogram atık çıkarıldı. Toplanan atıklar arasında özellikle tek kullanımlık cam ve plastik şişeler, metal parçaları, balıkçılık malzemeleri ve çeşitli atıklarla birlikte çıkan güneş paneli dikkat çekti.

Atıklar, çevre bilincine dikkat çekmek amacıyla Gümüşlük sahilinde sergilendikten daha sonra Konacık Mahallesinde bulunan 1. Sınıf Atık Getirme Merkezi’ne götürüldü.

Denizlerin korunmasına katkı sağlamak ve çevre farkındalığını artırmak amacıyla düzenlenen Deniz Dibi Temizliği etkinliği, 1 Temmuz Çarşamba günü Gümbet Mahallesinde devam edecek.

Ceylan Hafriyat
Arena Haber, Bodrum haber gündemine yön veren son dakika gelişmelerini, yerel olayları, bölgesel başlıkları ve kamuoyunu ilgilendiren önemli konuları güvenilir, tarafsız ve kurumsal habercilik anlayışıyla okuyuculara sunan editör hesabıdır. Bodrum ve çevresinde yaşanan gelişmeleri yakından takip eden Arena Haber, güncel, doğru ve etkili içerikleriyle yerel haberciliğe katkı sağlar. Bodrum'un Güncel, İlkeli ve Güvenilir Haber Sitesi...
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.