Muğla Emniyet Müdürlüğü, “asrın felaketi” olarak nitelenen Kahramanmaraş merkezli depremlerden etkilenen bölgeye, çalışmalara destek olmak amacıyla 150 polis memurunu daha gönderdi. Arena Bodrum Haber – İl Emniyet Müdürü Süleyman Suvat Dilberoğlu, emniyet bahçesinde düzenlenen uğurlama töreninde yaptığı konuşmada, bugüne kadar Muğla’dan 500 polisin deprem bölgesine gönderildiğini söyledi. Dilberoğlu, dünyanın belki de...