Muğla’nın Bodrum ilçesinde bir grup kadın yelkenci, Ege sularında barışa yelken açtı. Arena Bodrum Haber – Bu yıl ikincisi gerçekleştirilen “Barışa Yelken” etkinliğine, 1 Eylül Dünya Barış Günü kutlamaları dolayısıyla üç teknede 22 kadın yelkenci katılıyor. Bodrum’dan çıkarak Didim, Kuşadası, Sığacık ve Çeşme’yi kapsayan 300 deniz millik bir seyir gerçekleştirecek...