Bodrum Fiber İnternet

Muğla Spor’da Koronavirüs Şoku…

Muğla Spor’da Koronavirüs Şoku…
Yayınlama: 22.07.2020
A+
A-

TFF 3. Lig 3. Grup play-off yarı final maçları öncesi hafta başında Antalya’da kampa giren Muğlaspor’da, 51 yaşındaki teknik direktör Hasan Şermet’in koronavirüs testinin pozitif çıktığı bildirildi.

Arena Bodrum Haber – Şermet, ambulansla bulunduğu otelden alınarak Serik Devlet Hastanesi’ne götürüldü. Tomografisi çekilen Şermet’in, akciğer filminin çekileceği ve kan testi yapılacağı öğrenildi.

Hasan Şermet’in, yeşil-beyazlıların yarın saat 20.00’de oynayacağı Somaspor maçında takımının başında olamayacağı bildirildi. Takımda, yönetim kurulu üyeleri ile teknik heyetteki diğer görevlilerin ve futbolcuların testlerinin ise negatif çıktığı belirtildi.

Muğlaspor Kulübü Başkanı Erol Kapiz, teknik direktör Şermet’in 14 gün karantinada tutulacağını söyledi.

Daha önceki test sonuçlarının negatif çıktığını hatırlatan Kapiz, “Sadece hocamızın sonucu pozitif. Şermet, talimatlar gereği play-off maçlarında takımın başında olamayacak. Hocamızda herhangi bir rahatsızlık ya da belirti yok. Moralini yüksek tutmaya çalışıyoruz. Oyuncularımız Hasan hocamız için oynayacaklar. Buraya çok büyük zorlukları atlatarak geldik. Bunu da atlatacağız.” ifadelerini kullandı.

MUĞLA (AA) 

REKLAM ALANI
Arena Haber, Bodrum haber gündemine yön veren son dakika gelişmelerini, yerel olayları, bölgesel başlıkları ve kamuoyunu ilgilendiren önemli konuları güvenilir, tarafsız ve kurumsal habercilik anlayışıyla okuyuculara sunan editör hesabıdır. Bodrum ve çevresinde yaşanan gelişmeleri yakından takip eden Arena Haber, güncel, doğru ve etkili içerikleriyle yerel haberciliğe katkı sağlar. Bodrum'un Güncel, İlkeli ve Güvenilir Haber Sitesi...
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.