İçişleri Bakanlığınca “Sağlık için hepimiz için” sloganıyla Türkiye genelinde başlatılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri denetimi, Antalya, Muğla, Isparta ve Burdur’da da yapıldı. Arena Bodrum Haber– Muğla Valisi Orhan Tavlı koordinesinde Cumhuriyet Meydanı’nda toplanan ekipler, belirlenen bölgelere hareket etti. Yaya trafiğinin yoğun olduğu bölgeler ile toplu kullanım alanları denetlendi. Denetimde,...